Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
[妝容] 改造- Lena清新簡易仿妝
May 26th 2013, 20:46

作者loveru168 (變薄的厚片娃:))

看板MakeUp

標題[妝容] 改造- Lena清新簡易仿妝

時間Sun May 26 20:46:40 2013

網誌好讀版: http://www.wretch.cc/blog/loveru168/25147038 新手第一次嘗試幫別人改造,若有不妥的地方也請大家見諒:) 這次要仿的是Lena日常的清新妝容, 這次的麻豆是我的好朋友 她平常是個愛搞笑活潑的女孩兒 麻豆的素顏 她本身就有漂亮的雙眼皮囉。 這次主要是「有神的眼妝+好氣色」 且跟LENA一樣沒有戴放大片哦! 這次化妝品由麻豆跟我本身提供的, 所使用的產品,那我就不特別介紹囉! 因我覺得每個人適合的化妝品不一樣。 而且我也沒有特別推薦的產品~ 再加上唇色跟腮紅就大功告成! 因為我是仿妝,不是仿長相啦,所以就不刻意點痣囉。 謝謝大家:) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 223.138.234.59

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    afs2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()