Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
關於更換美金成新台幣的問題。
May 9th 2013, 08:34

各位大大你們好^^
最近剛從美國回來,
身邊有一些美金想換成新台幣,
可是當我拿4張100元美金到一般的銀行換的時候,
外匯人員卻告訴我我的4張100元上印的都是“小頭”的偉人
他們不能換給我。
一定要“大頭”的印花偉人,才可以換新台幣!
他們說可能可以到台灣銀行換。
可是台灣銀行有換嗎?

請有美元換過台幣之經驗的人可以回答我嗎?
謝謝^^

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    afs2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()